Presentkalas:)

Vet ni, inatt fick jag sova till halv fem! Fatta underbart:D Jag blev så glad för jag behövde det verkligen efter gårdagens kaos. Sen när Fredrik klev upp vid åtta gick jag också upp och tog en långpromenad med hunden och vagnen. Det var härligt. Sen blev jag trött igen men allafall något:) Hoppas hon kör fler sånna nätter!

Majken fick världens finaste paket på posten idag, från morbror Perk och Sanna:



Och igår var Beatrice och Fanny hit en sväng och kika på na, de hade också presenter med sig



Hon är bortskämd, tösen...

Och så måste man komma ihåg att skaffa sig några vaser när man får barn!



Imorrn kommer Mamma/mormor hit, å vad roligt!



Kommentarer
mormor

Hurra va´bra. Du har haft det lite kämpigt och behöver några "bra-dagar" ibland.

Det löööser sig, som en av Majkens mostrar brukar säga.

2012-06-20 @ 17:10:23
irene

StorKRAM! å snart kommer ett gäng vildingar från Lyckseles omnejd :)

2012-06-20 @ 20:39:34
mormor/ mamma

Ja, det blir roligt. :D

2012-06-20 @ 21:48:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0