Fredrik 30!

Idag fyller Fredrik 30 år, jättegammalt jag vet:P Han for till Umeå tidigt imorse för jobb och så kom han hem vi sju ikväll. Då hade jag bakat smörgåstårta och oj vilken naturbegåvning jag är på det området, den blev faktiskt hemskt god:) (ska lägga in en bild på den vid ett senare tillfälle) Sen var det lite paketöppning och så. En bok om utflyktsmål i Sverige och en ljudbok så vi har något att göra i sommar, kalsonger och strumpor och så en weekend i Stockholm med föreställningen Ljust & fräscht i mitten av maj. Han blev jätteglad säger han så jag får väl tro han:) Och allt det där ska han ju få göra med mig så det är klart han är nöjd!

Han pratar rätt mycket i telefon ikväll så jag har tid att blogga lite...

Jag är sjukt trött och kroppen likaså. Har träningsvärk i ena låret och i den andra vaden så jag går som en kratta. Nej det är väl dags att gå och lägga sig. Har några timmars jobb framför mig i helgen. Och jag hoppas jag får mycket lön nu i dagarna så allt slit i februari har lönat sig. Skatteåterbäringen var ju inget att hurra för..


Kärleken, du är bäst!



Kommentarer
irene

Hälsa och Gratta!

2012-03-23 @ 20:10:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0