Helg i solsken

Vi har besök i helgen ju! Och vi har vart ute i solen och ätit, ätit och ätit. Och spelat kort. Katarina sa att vi alltid är så himla mätta när vi är tillsammans. Det beror på att vi alltid fick konkurrera om maten när vi var små förklarade jag för henne då. Då förstod hon, guldfiskKatarina.

Nån bild...


små marängswisslassen...

Vi åkte isvägarna ut till Norderön dit vi ska flytta om vi stannar i stan i framtiden.

Jag och Fredrik fick ta promenader för de skulle bara vänslas i snön hela tin.

Med fjällen i bakgrunden.


Nu ska vi ta sistmatchen med gin´rummy. Den som vinner nu, hen vinner allt!


Kommentarer
mamma

Konkurrera om maten? Nää... nu fattar jag inget. Det där får du förklara närmare när du kommer hem.

Du far med osanning.

2012-03-05 @ 17:11:00
irene

Jag kan vittna om det blir tvist - jag håller med dig Big!

2012-03-05 @ 18:46:58
mamma

Men förklar då för en som int begrip.

2012-03-05 @ 19:44:02
big

hehehe, vi slogs allafall nästan om den största brödskivan..:)

2012-03-05 @ 21:55:29
mamma igen

Jasså. Jag som bakade jämt. Så att ni blev less på hembakat och ville ha köpeslimpa. Sirapslimpa.

2012-03-05 @ 22:14:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0