Men seriöst!

Hela den här vintern har jag verkligen matats med nyheter om hur sjuka vi är i landet, JUST DEN HÄR VECKAN. Och förra veckan var värst, men den här blir ännu värre!! Blabla... Och jaaaa verkligen alla runt omkring mig utom Fredrik har vart sjuk på någe vis under hösten och vintern. Men sluta larmrapportera, jag blir galen. Och hur det än är så har jag inte blivit sjuk än ( ta i trä), trots stress och allmänt nedsatt immunförsvar.

Jag måste ha världens bästa kropp, verkligen, men jag nojar lite nu. Bara för jag påstår något sådan så...

Är på jobbet ikväll och inatt och det första jag mötte var ett snorkladdigt handtag på ytterdörren, det går mycket sprit här kan jag lova:)

För sjuk det ska jag banne mig inte bli!!

Godnatt!



Kommentarer
mamma

Sprit är bra. Utvändigt, alltså.

2012-03-02 @ 16:23:19
irene

TipTop vacker kropp!

2012-03-02 @ 19:01:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0