40% psykolog

Nu har jag skrivit sista tentan för den här terminen, så skönt! Nu är jag ledig hela sommaren... konstigt. Jag ska läsa böcker tror jag, och baka:)

Jag och Fredrik har firat med en kebabrulle, nu ska jag sova en stund. Tentadagar brukar börja klockan 5 för mig så jag har lite sömn att ta igen.

Snart kommer pisters och hälsar på, får se om de får träffa någon bäbis eller inte. Fem dagar kvar. Det blir ju hur som helst roligt att få hit dem, det blir dåligt väder men vi kan se film och äta godis då. Och med dem kommer Himaälsklingen!

Så livet är ganska härligt nu, bara sommarvärme som fattas men det kommer väl.

Glad sommar!



Kommentarer
Mariami

Grattis! Vad skönt för dig! Jag tror också att du kommer ägna sommaren åt bakning och läsning, eller också inte ;)

2012-05-29 @ 15:33:39
URL: http://mariami.blogg.se/
Kate

Men jag äter ju inte godis ju. Himla skit. Men kul för dig!

2012-05-29 @ 17:01:23
Big

Vi får väl fixa nå kött till dig då..

2012-05-29 @ 17:03:00
mamma

Jordgubbar? Räknas det som godis?

2012-05-29 @ 18:44:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0