Fat lazy lady

Försökte förklara för Fanny att jag kanske inte ids gå på hundpromenad senare. Men att jag är tjock och lat är ju ingen ursäkt att komma med:P

Vi ska ju till Umeå i helgen på psykologkonferens. Det dumma är ju att det blir snö (!) i helgen och vi har bytt till sommardäck såklart. Jag hatar sånt där, jag är skiträdd för bilolyckor. Ska jobba för att vi kan åka redan imorgon kväll allafall så behöver vi nog bara tampas med snön på vägen hem. Dunjackan ska jag plocka fram igen också...



Från min utsiktsplats uppe på berget..



Jag hade kul verkar det som:) Fredrik experimenterar med kameran..



Ny kurs idag, beteendemedicin och hälsopsykologi. Rätt kul, det är bara sätta sig och trycka in kurslitteratur igen då efter den lugna period som vart nu i några dagar.

Ciao!


Kommentarer
Mamma

Det går säkert bra med bilkörningen. Stora vägarna brukar vara bra... och så får man ju ta det lugnt och inte stressa.

2012-05-02 @ 20:52:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0