gravid-appen...

"Passa på att gå till frisören, det blir kort om tid när bebisen kommit och kameran kommer att vara framme ofta."

Fredrik har en gravid-app på sin telefon, den är dock inte särskilt riktad till pappan, utan det är nog mer menat att jag ska ha den. Varje dag får man små tips, råd och information om bebisen. Idag ska jag tydligen gå till frisören, DET är viktigt att tänka på nu. Jag menar, jag måste ju vara snygg sen när jag fått barn eftersom att kameran kommer vara framme. Det är viktigt att vara snygg.

För ett tag sen tyckte de att jag skulle vaxa benen, om jag var modig nog. Häreminje, sen kanske man inte får tid, när man fått barn, men man måste tänka på att ha fina ben ändå. Glöm för allt i världen inte det: DET ÄR VIKTIGT ATT VARA SNYGG! (Särskilt när man kämpat i ett dygn med att trycka ut ett barn. Tänk på kameran!)


Kommentarer
Mariami

Jag skulle lätt boka in en tid hos frisören :) Men det där med att vaxa benen skulle jag nog ha skippat...

2012-05-23 @ 10:09:09
URL: http://mariami.blogg.se/
mamma

Jaa,stackars gravida. Nu MÅSTE man så mycket.

Det var inte så förr.



Det var helt enkelt bättre förr!



2012-05-23 @ 15:54:19
irene

Vilken TUR att du får veta vad som är V I K T I G T.

Du kanske inte har tid att ha tur när bäbisen kommit

2012-05-23 @ 19:14:37
martina

hahahaha ja det är klart du måste vaxa benen! tänk om någon får för sig att ta kort under förlossningen och du har håriga ben, usch! :S tänk vad pinsamt att titta på sen liksom :(

2012-05-24 @ 23:03:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0