Guten morgen

Igår spelade jag betapet så mycket att jag fick ont i huvudet på kvällen. Smart. Jag hade en väldigt oproduktiv dag, känns som jag borde skaffa mig ett jobb! Lyckades knåpa ihop en rabarberpaj allafall och fikade den tillsammans med two friends.

Vi var hos barnmorskan igår också, bäbisen hade inte växt något sen förra veckan fast hon sa att hon inte var orolig. Och den ville inte vakna och röra på sig när hon försökte få liv i den. Men hen tog igen det med ett ordentligt träningspass på eftermiddagen istället. Så jag tror nog allt är bra.

Idag kommer Kejtan, och imorrn Helmert och Himalainen, tjohoo vad roligt!



Have a nice day!


Kommentarer
irene

...vad gör Juha Vahjakalo i din säng...?

2012-05-31 @ 21:38:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0