Helg i Stockholm

Idag äre tisdag och jag har vart i skolan och nästan somnat. Längst fram satt jag också så det var jobbigt. Tror att jag sov lite för mycket inatt men jag behövde ta igen mig efter helgen. Vi hade det jättebra i Stockholm och lördagen blev väldigt lyckad tycker jag:) Och Fredrik också som tur är:)



På fredagen var vi på skansen och kikade på djuren, shoppade lite, käkade och såg på hockey på hotellrummet. På lördagen mötte vi upp Katarina och Mats på centralen där vi låste in våra väskor. Vid riksdagshuset hoppade första gänget fram och vi gick på Vapiano och åt lunch. Nästa ställe var Big ben och dartturnering, där plockade vi upp fyra till. Sedan blev det kroghäng och fest till slut på kvällen hos Kejtan och Matsi. Vid två-tretiden gick folk ut, (äntligen, jag var så trött....) och nästa dag var vi rätt slöa med parkhäng, sushi och Ljust och Fräscht på cirkus. Jag höll faktiskt på och somna där, inte för att det var tråkigt utan för att jag var så himla himla trött... Det var en bra föreställning:) På kvällen for vi hem till Ulf och Johanna och hälsade på och fikade.

Det enda tråkiga var att vi inte hann med att umgås nåt med värdparet:( Jag tror vi måste åka ner snart igen och spela kort och hänga med dem lite. Allafall, till Katarina och Mats; stort TACK för att ni ville låna ut er bostad till festen! Det var värdefullt!!
Fredrik håller just nu på att lösa det där problemet han fick av er, han är lite frustrerad.

I övrigt är jag en tjockis som inte får plats med luft i lungorna ens känns det som. Men allt är bra där inne säger barnmorskan.

Och vi saknar Himalainen. Och Eddie litegrann, överlevde han fallet eller?

Nu ska jag läsa lite om stress, det borde alla stockholmsbor också göra för övrigt. Jag tränade mindfulness på centralen, de är helt crazy där...



Kommentarer
mamma

Tack! för reportaget och bilderna. Jag har väntat på det.

Bilderna är jättefina, är det taget med den nya kameran eller med din mobil?

Trött? Passa på att bara vila nu då, när allt som måste göra är överstökat.

Himalainen saknar säker er också. Men det tror jag inte Eddie gör. Han har fullt upp med att mopsa upp sig mot Stellan.

2012-05-16 @ 17:36:03
'Big

det är nya kameran... jag körde på auto hela tiden såklart, blev många suddiga bilder, men så blire kanske när man tar allt i farten:)

2012-05-16 @ 18:10:18
mamma

jopp

2012-05-16 @ 18:35:31
Anonym

Så´na där gånger måste man köra på auto. Man hinner inte ta några kort alls, annars.

2012-05-16 @ 22:25:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0