Och så här fint blev det:)

 

Idag har jag vart hos Beatrice hela förmiddagen och skrivit på ett fördjupningsarbete, det gick väldigt smidigt och det är himla skönt att ha det hyfsat färdigt!

 

I övrigt är jag irriterad på Modern Psykologis bokshop Bokfokus som inte informerar någonstans att det kostar extra att handla böcker från dem, det räcker alltså inte att vara prenumerant på tidningen, man måste betala medlemsavgift till bokshopen också! Att sedan lägga en beställning för mig och tre andra personer i klassen och inte få något meddelande varför böckerna inte kommer någon gång känns ju ganska dumt. Världens segaste kundtjänst via mail har dem också.

 

Nu måste jag gå och packa inför resan ikväll, tjoho:) Synd bara att behöva lämna Östersund för ett regnigt Stockholm när det är så fint väder här..



Kommentarer
Sanna

Tapeten blev ju jättebra, skönt retro. :)

2012-05-10 @ 18:57:41
mamma

Det blev bra!

Lampan passar också utmärkt.

Och vad Fredrik är duktig på att sy.

2012-05-10 @ 20:57:58
irene

Tjusigt. Bebisen kommer att bli vittberest med en sån tavla. Bra!

2012-05-11 @ 00:04:13
Mats

Hallå. Det är faktiskt inte bara regnigt i Stockholm. Sådeså!

2012-05-13 @ 02:22:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0