Regn

Blev en lång sovmorgon idag.. Fredrik är på jobbet och samlar ihop lite extratimmar medan jag försöker plugga. Eller ja, jag sitter och ritar upp modeller för att skjuta på inläsningen som är rätt tråkig.
Skönt egentligen att slippa hund när det är så tråkigt väder ute men överlag så blire ju ganska lite vardagsmotion! Eller som Fredrik uttryckte sig på jobbet: "Vi har haft Hima borta i en vecka nu och vi gör ingenting, vi ba ligg!" Höhö.

Och igår låg vi i soffan och kollade på film. Jag är ju inte så särskilt förtjust i att se film men den var faktiskt bra, Huvudjägarna, norsk film. Hemskt spännande var den.

Dags att forsätta studierna då.. Men först ska jag visa att jag lyckades fota Kejtans spöke med min kamera!



Kommentarer
mamma

Det måste ha varit ett snällt spöke. För ingen verkar rädd.

2012-05-17 @ 14:33:54
KATE

JAG SER INGET SPÖKE

2012-05-17 @ 18:18:25
Big

Äh du och jag förstår ju inte varandra längre. Kommunikationssvårigheter. Du ser väl skuggan på väggen!?

2012-05-17 @ 20:26:32
kate

Det är ju lampan.

2012-05-17 @ 21:40:22
Anonym

äre inte alls, det är ett flygande spöke

2012-05-17 @ 21:52:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0