Stockholm nästa!

Okej inte riktigt, imorgon vid 17-tiden åker vi med tåget till Stockholm. Ska bli jättekul! Förr i tiden gillade jag inte den staden, men nu börjar jag tycka rätt bra om den tror jag. Kanske beror på att Kejtan bor där. Fast jag skulle aldrig vilja bo där men besök med hotell, god mat, bio, muséum, fika, "Ljut & fräscht"  och sånt känns som ett kul break från vardagen.

I dagarna två har vi tapetserat färdigt i lillrummet. Jag blev jättenöjd, tycker tapeten gjorde sig alldeles utmärkt där. Ska fixa nå bilder sen:) Ikväll har vi tvättat upp alla barnkläder också, de är så söta:) Så nu är vi snart redo att få barn. Tre veckor kvar på söndag...


Kommentarer
Mariami

Jag vill också åka till Stockholm och bo på hotell! Men jag ska till Falun nästa vecka istället, nästan samma sak ;)

2012-05-10 @ 08:13:32
URL: http://mariami.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0