Dregelapan har ätit sin första grötportion

Det var gott tyckte hon. Dessutom har hon vart med på två föreläsningar i statistik och metod och allt vad det heter. Det gick bra, men så värst intressant kan det ju inte ha vart eftersom hon somnade efter en stund. Ja nä, jag håller med. Inte så upphetsande intressant.
 
Jag hinner inte så mycket annat. Plugga? Nä.
I helgen ska jag dock på sittning. Jag vet inte vad jag ska ha på mig. Då ska Majken få äta gröt igen.
 
 
 
Majken på fotoutställning med gammostern!


Kommentarer
irene

jag tycker att du ska ha på dej sköna kläder. För övrigt tror jag att Majken tittade mera på utställningen än jag (vad det ser ut som på bilderna i alla fall)

2012-11-16 @ 21:41:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0