Fredag, torsdag fredag?

Har bloggtorka. Skriver och suddar, skriver och suddar. Vad ska man skriva om? Skolan har börjat, den är inte lika skrämmande som jag trodde, jag hoppas jag klarar den här kursen. Har haft med Majken på ett antal föreläsningar och det går ganska bra. Alla klasskompisar är stormförtjusta allafall, mycket gullegull:)
 
Jag har börjat träna på Golds som sagt. Var och gymmade med Beatrice igår och idag har jag träningsvärk. Majken var med också, hon tyckte det var jättekul:)
 
Ikväll hade vi besök av Marie och Robban och Albert, från föräldragruppen (och Robban är gammal kompis till Fredrik, från Lycksele). Käkade ernst-pizza och hade trevligt, känns kul att hitta fler vänner i stan! Och appropå gamla vänner och bekanta, träffade Josefin från Norgetiden på bibblan i skolan idag, riktigt kul! Förhoppningsvis kan vi börja på kören tillsammans efter jul.
 
I helgen ska vi iväg och kolla på skidskytte, mixstafett söndag!
 
 
 
 


Kommentarer
irene

Fortsätt skriva trots idétorka.de är så kul att läsa vad du än skriver och se bilder på dräggelapan ;)

2012-11-23 @ 18:14:10
mamma

Just det.

2012-11-23 @ 19:21:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0