Lugn och fin.

Majken är mitt inne i sin tretimmarssovning. Gissa om det är skönt med en så lugn bäbis? Jag har vart på stan och på skolan och gjort lite ärenden. Gick förbi Golds för att skaffa nytt kort då jag tappat bort förra, hundra spänn skulle det kosta men hon bjöd på det:) Då blev jag glad! Nu ska här tränas... eller jag kommer nog inte hinna med så mycket träning men lite allafall! 
Såg också en annons om en sy barnkläder-kurs. Det kanske vore nåt? Om jag hinner. Vi har ju allafall köpt symaskin nu.
 
Majken hade besök av polarna här idag. Eller tre av dem!
 
Majken, Albert och Axel
Och Jon i övre högra hörnet..
 
Albert och Majken hänger:)
 
Snart ska jag och Majken fara iväg och kika på en Segebaden-pulka som jag hittat på blocket. Vi måste ju ha något sånt till påsken när vi ska ut och skida på skaren.
Nu är det helg, hejdå!
 


Kommentarer
irene

Helt opartisk måste jag säja att Majsan är sötast av dem alla

2012-11-08 @ 19:01:18
helena

Albert ja. Inte så mycket hår ;P

2012-11-08 @ 19:01:21
Big

Nä lika lite som Majken skulle ja tro. Fast Majken har mörkare så det kanske ser mer ut:P

2012-11-08 @ 19:27:37
mamma

Ettåringar som är flintisar är ju bara finast. Mums!

2012-11-08 @ 20:40:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0