Pyssla på.

Vad har vi gjort i helgen? Pysslat lite... jag har målat några hyllor som ska upp på sovrumsväggen, vita. När de är uppe kan vi ta upp lite boklådor från källaren och ställa dit böcker, och få mer plats i källaren... Det är knökfullt där nu. Jo men det var ju fars dag idag:) Första gången vi fick fira det! (i vår egen lilla familj alltså...) Fredrik fick frukost på sängen och två paket av Majken. Ett örngott som vi hade tryckt med färg på på öppna förskolan. Majken hade fått göra sina fotavtryck och så stod det "sov gott pappa" och hennes namn. Sen fick han ett kort på mig och henne som han ville ha på sitt jobb. Jejemen.
 
Nu ska vi spela bingolotto. Majken skriker, det har hon gjort hela dagen. Alltså skrik för att träna sin gälla röst. Ganska jobbigt.
 
Men så skönt det har vart med helg:)
 


Kommentarer
mamma

Äsch... jobbigt...vänta bara... :D

2012-11-11 @ 21:26:43
mamma igen.

Gillade han kortet, förresten?

2012-11-11 @ 21:27:23
irene

tänk så duktig hon är redan stora Majken

2012-11-12 @ 15:53:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0