Vinterstudion!

Nu har vi samlats i soffan hela familjen, skidåkning it is! Som vanligt går det bäst för norge... och sådär bra för sverige, får se hur det blir på herrsidan. Jag har sjuuuuuuukt ont i armarna. Eller där armarna sitter fast i övriga kroppen. Skitjobbigt. Man ska inte tvärdyka på att göra chins när man inte gjort dem på väldigt lång tid.
 
Igår var Fredrik ut i svängen, han är lite bakis nu. Själv fick jag besök av Maria och bäbis-Selma. Vi käkade jordgubbspaj och såg på spåret. Pratade bäbisbajs och sånt man bara gör med andra "nyblivna" mammor:P När hon for åkte jag och Majken till Rikard och hängde där med lite klasskompisar. Klockan två i natt kom jag i säng. Då var Majken klarvaken. Fast hon gav oss sovmorgon till tio imorse så det var helt okej:)
 
Nej men nu ska det bli fint att se Marcus Hellner igen!
 
 
Förrsten så undrar jag varför se har örhängen och smink på sig när de åker skidor..?


Kommentarer
Maria

Ja det funderade jag också på, vem har örhängen och smink när man tränar liksom??

2012-11-24 @ 18:19:46
URL: http://mariami.blogg.se
irene

Har Markus Hellner örhängen och smink på sig när han åker?????

2012-11-24 @ 19:18:03
mormor

Tittut!

2012-11-25 @ 10:15:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0