Bananas i dalabutiken...

Verkar som jag längtar hem eller nåt. Idag har jag inhandlat en massa dalainspirerade saker:
 
 
Nu håller jag på att laga middag till mig och mamma. Marinerad kyckling med äppeltzatziki. Hoppas det blir gott:)
Majken sover. Hon gillar inte det här med att shoppa så mycket...
Imorgon åker vi hem igen. Men Fredrik får vi inte träffa förrän torsdag, om han jobbar snabbt, annars blire väl fredag. Han är långt bort i Norge och borrar. Min jordgubbe, saknar han. Hoppas han blir glad för alla dalagrejer!


Kommentarer
mamma

Dalarna hit och dalarna dit...

2012-10-23 @ 18:16:18
sandra

mysigt med dalahästar!

2012-10-29 @ 13:59:42
URL: http://sandrateresia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0