Home sweet home!

Sitter i soffan under en filt med en hund halvt uppe i knäet och tekoppen på ena sidan. Majken somnade i sin säng när vi kom hem och jag har kollat på sista delen av Hollywoodfruar. Nu är kanelkanapéerna sen dopet snart slut. Typ två kvar och jag har ätit upp dem allihopa:) Så himla gott!
 
Skönt att vara hemma allltså men ensamt utan den andra vuxna. Jag ska ta och gå en sväng till affären när lilltjompan vaknat och köpa nå mjölk och sånt. Tågresan gick bra, Majken övade på sina ljusaste skrik bara några gånger... man har ju en superbäbis!
 
Tack för oss mamma o pappa!
 


Kommentarer
gam´mostern

glupska människa ;) Jag får väl ladda upp och skicka en burk åt dig, eller...? För övrigt läser vi religionspsykologi just nu och det är VANSINNIGT intressant!

2012-10-24 @ 15:43:20
Big

jag skrev det i din blogg:D Du får lära mig allt du kan sen... 'jo, skicka hit fler kanapéer, brända! (Eller så borde jag kanske försöka komma i form istället...)

2012-10-24 @ 15:51:14
Hanna

Fina ni är :) Jag längtar tills vi alla bor i samma stad!

Svar: Klabböle är väl ingen stad? ;)
Bridget

2012-10-24 @ 16:02:27
irene

Hur ska det gå, jag glömmer bort så fort jag har lärt mig nåt, det upptas i det stora hela som jag tror att alla kan o vet

2012-10-24 @ 16:19:19
mamma

Tack själv.
Välkommen igen.

2012-10-24 @ 21:04:30
Tanja

vilken fin bild!

2012-10-27 @ 21:19:47
URL: http://tanjaselma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0