Jag blev less

 
Så jag beställde de här. Inga jag ens provat tidigare, det var hon som jobbade där som tog fram dem. Tanten bakom var väldigt impad av den här kameragrejen... men 650 spänn för undersökning och kompletta glasögon är ju inget jag behöver bli upprörd över om det blir dåligt. Förresten kan synen förändras när man ammar så jag får väl se om de funkar sen:P
 
Sitter och funderar på om man ska på skiweek i år. Om man ska ta med sig Freddan eller ej. Majken är ju given redan.
 
Vägt och mätt bäbisen idag, 6660g & 62 cm:) Nu vill jag ha pizza, ciaooo!
 
 


Kommentarer
mamma

Så bra att tanterna får lära sig nå´t nytt. :)

2012-10-15 @ 18:55:33
Sanna

Shit vad billigt. Snygga var de också. :)

2012-10-15 @ 20:36:10
Maria

Snygga!

Svar: tack... man blir ju som orolig när fredrik säger vad han tycker:P
Bridget

2012-10-16 @ 11:16:41
URL: http://mariami.blogg.se
irene

Bra, det brukar bli bra när personalen väljer faktiskt. och BILLIGT nästan gratis!!! Grattis!

2012-10-16 @ 19:31:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0