Jajjemen!

Inatt gick jag i sömnen typ. Jag har gjort det två gånger tidigare i mitt liv. En gång drömde jag att jag var hos mormor och morfar i lillbynninga och skulle ut och sälja jultidningar. Det var madrasser på golvet som jag skulle gå på för att komma ut. I själva verket gick jag  på min egen madrass och pang så snubblade jag över sänggaveln och in i dörren, ner på golvet.
 
Den andra gången frös jag så jag gick in till Per-Eriks rum och tog på mig hans långkalsonger och sen gick jag och la mig igen. Logiskt.
 
Allafall, inatt vaknade jag när jag stod på huk nedanför sängen och letade efter Majken. Hima låg där och jag letade igenom hela henne för jag trodde Majken låg där. Jag hade drömt att hon låg i min säng men hade rullat ner på golvet. Fast hon låg ju i sin säng.. Hima måste tyckt att jag var knäpp.
 
Snart kommer Fredrik hem, ingen älg skjuten, men han hade skjutit bom på en. Jaja, bättre lycka nästa helg. Då är jag i Falun förmodligen.
 
Ciao!


Kommentarer
mamma

Hoppsan. Det där har jag inget minne av. Men bra att Majken låg i sin säng...

2012-10-14 @ 19:40:15
Maria

Hahaha jag döööör vad rolig du är :)

2012-10-15 @ 08:15:50
URL: http://mariami.blogg.se
irene

Tur att du har en snäll jycke :D

2012-10-15 @ 08:27:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0