Meningen?

Efter en morgon med ångest och undrande vad meningen med livet egentligen är så har jag lagt bud på tågbiljett från Östersund till Stockholm på fredag. Auktionen går ut om fyra timmar och jag vet inte vart jag ska, har inte ens pratat med dem i Stockholm och inte heller med dem i Falun. Så jag vet inte. Jag vet bara att jag är less.
Förmodligen blir jag kvar här i stan i helgen. Hade tänkt springa en springtävling på lördagen men har ingen som kan passa Majken för Fredrik ska till Umfors och jaga.
 
Jaja, Fanny kommer hit om en stund och då ska vi äta tacos. Sen ska hon kanske vara barnvakt om jag och Fredrik eventuellt vill gå på bio ikväll - hypnotisören.
 
För övrigt ska jag skaffa glasögon så jag gör en Irene här...
 
Man känner sig lagomt häftig när man får stå i affären och ta kort på sig själv med en webkamera och sedan skicka bilderna till sin mailadress. De har inga utlångsbågar liksom.. Jaja, de flesta ser ju typ likadana ut.
 
Den här veckan har jag inte gjort någonting i skolan, inte för att jag ligger efter eller nåt, men det kan ju vara en bidragande orsak till den här deppigheten.
 
Man får se vad som händer.


Kommentarer
Anonym

Kom hit vetja!

2012-10-10 @ 17:53:01
URL: http://mariami.blogg.se
mamma

Svårt med glasögonen... Ganska lika varandra, och ganska stora. Inte 2:an, inte 5:an,...
4:an tror jag... fast kanske lite mildare färg.

2012-10-10 @ 19:07:23
Sanna

Och jag tycker femman. :)

2012-10-10 @ 19:26:08
Mariami

Det ser oproportionerligt ut, är det kamerans fel?

Svar: det är nog bara jag:P
Bridget

2012-10-10 @ 19:28:53
Helena

Jag tycker du ser skitrolig ut på alla bilder

Svar: Man kan inte vara snygg jämt?!
Bridget

2012-10-10 @ 19:58:49
Bea

KOM HIT! och hälsa på :)

2012-10-10 @ 20:15:20
URL: http://ilb.blogg.se
irene

Inte 3an. De går ovanför ögonbrynen ser det ut som. kanske 4an eller 1an? Fast hellre några som är mindre tycker jag...

2012-10-11 @ 07:44:57
irene igen - förfärligt tjatig moster det här...

Meningen med livet? Jag tror att det är att göra det bästa av det så att man själv mår bra och gör så att andra också gör det. Sen är det frågan om vad som gör att man mår bra själv...
Vad skulle det annars vara?

2012-10-11 @ 21:10:42
Kate

Vi tycker nog också att de är lite stora. Men annars 1 eller 5.

2012-10-13 @ 16:30:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0