Nu är han snart hemma!

Ska bli underbart att träffa Fredrik igen:)
 
Han ska få en present av mig. Och en av mamma (för jag glömde betala dig för den mamma..) Och sen ska vi skrapa mina 8 trisslotter och efter det leva lyckliga i 25 år med 25 tusen i månaden. Jag fick en present av honom också, den låg i frysen. En älgtunga:) Han är så romantisk den där!
 
Men först ska han nog gå in och pussa på lillpluppan som sover gott. Och så äter han väl upp allt mitt godis som jag köpt idag och knappt ätit av, blää, inte sugen.
 
Shiiiit vad trött jag är! Somna sked inatt igen:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0