Trevlig helg!

Ganska skönt att inse att man har tagit fel på datum och inte ska lämna in arbetet förrän i nästa vecka, jag som nästa är klar, så då kan jag i princip ta ledigt nästa vecka och bara "njuta" av att vara mammaledig:) Sen bär det av till Umeå för Allhelgona nästa helg.
 
Igår var vi på auktion:) Den var inte sådär jättebra måste jag säga.. ropade in nå plåtburkar och sådär, sen tänkte jag inte köpa nåt mer. Men så dök det upp en jättefin öronlappsfåtölj som jag inte kunde motstå, 50 spänn liksom. Sedan visade det sig att den luktade värre än en gammal pensionär. Så jag vet inte, ska se om jag kan göra något åt den, annars får den åka till tippen.
 
Nu ska vi ut med Hima som är skendräktig. Hon går runt och försöker bygga bo och är deprimerad. Stackarn, hon vill ju också ha bäbis.
 
Ciao!
 
 
åhhh... vi behöver tvättid.


Kommentarer
mamma

Hädanefter får du börja lukta på grejerna innan du bjuder på dem.

2012-10-28 @ 11:43:33
irene

jo jag känner igen det där med loppis. Man HINNER ju inte sniffa när ögonblicket infinner sig

2012-10-28 @ 19:49:16
Bea

Majken verkar få sitta i tvättkorgen rätt ofta :) Hon ser inte så glad ut över det..haha! :) Söt som socker är hon och ja längtar efter er! Kram!

2012-10-29 @ 11:59:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0