Vill flytta till skogen

Tråkigt väder idag, men hur det än är måste man ut i det när man har hund. Tänk om man hade lite lättillgänglig skog i närheten. Jag längtar tills vi ska flytta till villan/gården, vart det nu blir. Kollade in marknaden på boklok-lägenheter också, finns massor här på Frösön, och de är så fina! Men vi får nog bo kvar här.
 
Fredrik har åkt till Umfors för att jaga älg, jag hoppas de får skjuta en. De är bara fem som jagar idag så om de har någon jaktlycka så kommer det att bli mycket kött på varje person! Och då måste vi köpa en till frys.
 
Provade brills igår igen. Vet inte alls... men innan den 18:e får jag halva priset på dem.
 
 
Nästa vecka åker jag hem till Falun hade jag tänkt:D


Kommentarer
Mariami

De där var fina! Men det är svårt att se i den där webbkameran...

2012-10-13 @ 10:37:30
URL: http://mariami.blogg.se
mamms

Inte så tokiga...

2012-10-13 @ 17:48:51
irene

Fredrik passar bra i dem :)

2012-10-13 @ 19:40:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0