Auktion!

Oj vilken auktionsdag! Åkte i förmiddags efter att Majken fått mat, Fredrik skulle ta hand om henne och ge henne mat i flaska. Väl där ropade jag in ett babygym för 30 kr och Fanny och Frida fyndade klaffbord, piedestal, matta och grejer. Sen ringde Fredrik och hade halvt panik för Majken ville inte ha flaska så jag fick helt enkelt sätta mig i bilen och köra hela vägen hem (en halvtimmes färd), i ilfart men så ringer han sen och säger att hon lugnat sig... Jahapp, men vad gjorde väl det, vi hade fyndat så mycket att vi åkte och hyrde ett släp och sedan tillbaka till auktionen. Jag köpte en spjälsäng (30 kr), ett grönt (ganska slitet) klaffbord (50 kr), ett typ skrivbord (50 kr) och en spegel (20 kr) + lite mer skrot.. Så imorgon ska jag göra en blocketannons och sälja gamla soffan och lite auktionsfynd:) Å vad kul det är med auktion!
 
Ikväll har vi lagat tacos och ska se Avatar. Mysigt deluxe.
 


Kommentarer
mamma

Men... du kan väl sakta ner farten lite. Hon överlever nog några minuter till.
Hoppas blocketförsäljningen går bra.

2012-09-22 @ 19:36:43
irene

Vilken BRA auktionsdag!

2012-09-22 @ 23:09:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0