förkylningstider

Ja så blev man förkyld till sist ändå.. men har ju sluppit det i över ett år ändå så man får väl vara tacksam eller nåt. Igår sköts en ko äntligen, och vi firade med surströmming:) Men jag är väl inte nöjd med bara en älg heller! Och idag är de lediga igen... kanhända vi åkee upp hit på oktoberjakten igen. Inte mig emot, jag älskar att vara här:) Igår packade jag ryggsäcken och tog Majken i bärselen och vandrade upp på andra sidan och hade picknick. Hittade oplockade hjortronmyrar men bären har frusit nu. Bra att veta till nästa år dock:) I förrgår for vi till Mo i Rana wn sväng


Kommentarer
Kate

Äru full eller?

2012-09-08 @ 10:08:42
Anonym

Shut up. frdttriks mobil.

2012-09-08 @ 21:08:01
Anonym

Shut up. frdttriks mobil.

2012-09-08 @ 21:08:03
mamma

Vad härligt ni verkar ha det.
En älg är mer än ingen!
Vi har också ätit surströmming. Mums!

2012-09-09 @ 18:23:32
irene

oj, jag läste förlovningstider...

2012-09-09 @ 19:01:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0