Vin och blöjor

Hello! I´m in Sundsvall och hänger i Marias soffa med ett vinglas medan hon lagar sen middag till oss. Majken tog ganska tidig kväll ikväll och sover gott i rummet intill. Idag har vi strosat på stan. Jag kom hem med ett paket blöjor och en vinflaska. Alltid nåt... men vi har också hunnit med att äta nachotallrik och fikat gott på ett trevligt café. Igår satt vi i soffan och åt chevré och vindruvor och det var så himla gott så vi gör en repris på det ikväll:)
 
Imorgon åker vi hem igen och det ska bli kul att träffa Freddan igen, vi saknar han och han saknar oss.
 
 
Kolla vad jag hittade för bild på Marias dator.... alltså det är tur att jag slapp se det här då när det begav sig, för jag kände mig VERKLIGEN inte som jag såg ut. Skitgravid alltså.
 
 
I så fall hade jag kanske inte vart med på chinsuppvisningen på tunnelbanan:P
 
Vilken helg det där var alltså, måste göras om snart igen!
 
Nu vankas mat snart, hejsvejs!


Kommentarer
irene

nya tider - nya ovanor ;)

2012-09-15 @ 20:40:56
A-L

Jag håller med dig, Irene!

2012-09-15 @ 22:29:27
Sanna

Hahaha, chinsuppvisning i tunnelbanan! Härligt! :)

2012-09-16 @ 10:09:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0