Jag ser det ljusnar vid horisonten!

Insåg precis att jag inte fått någon hostattack idag, inte snyter jag mig så mycket heller. Kan det vara så att jag äntligen får bli frisk? Fantastiskt i så fall. Kändes som ett hopplöst projekt. Sen har jag tagit det rätt lugnt idag också, fast ändå inte. Var på Pingstkyrkan second hand imorse.... jeeez vad mycket folk som hänger där. Orkade bara ta en liten sväng, sedan åkte jag till mitt favorit second hand - kupan istället:) Där hittade jag en fin-fin barnstol till Majken för en femtilapp. Och två regnjackor till nästa år:) Perfekt...
 
Sedan hem och panera och steka torsk, gott blev det. Pizza till middag. Inte så gott.
 
Ja imorgon ska jag fortsätta mitt second handande. Ska på en auktion och har riktat in mig på ett runt bord med fyra stolar. Vi får se hur stor konkurrens det blir om det. Fanns massa annat fint också men jag får inte köpa på mig så mycket grejer...
 
Majken vaknade klockan fem imorse, nu sover hon. Det hon tyckte var roligast dag var att göra pruttljud när jag hade lassat in en stor sked mat. Blev helt prickig på mina nytvättade byxor. Som hon skrattade:) (och vi med..)
 
 
 
 


Kommentarer
mamma

ja, nu blir det ljusare för varje dag.

2013-04-27 @ 21:34:47
irene

hejja Majsan !!

2013-04-27 @ 22:08:48
URL: http://tantmammamatte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0