Last night

Var upp på Sjulsarvet ikväll, jag och Himalainen. Ingen var hemma och det är så rofyllt där uppe. Nu börjar våren närma sig med stormsteg, härliga tider. Det hade inte gått att åka skidor så länge till... Men nu ska vi norrut igen och där är det nog skidsäsong ett tag till. Efter Kungsledenrännet lägger jag dock skidorna på hyllan för den här säsongen.

Tack och hej Falun, tack för det vackra vädret, sol varje dag är bäst. Tack för barnvakterna också mamma och pappa och systrarna. Hejda.



Kommentarer
mamma

Tack själv och välkommen tillbaks.

2013-04-02 @ 20:40:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0