Psykologsittning

Nu är nästan hela klassen på sittning, men inte jag för Fredrik skulle ut ikväll.. Jag och Majken var en stund på förfesten iallafall:)

Idag har vi vart på Jamtli på deras öppna förskola, den är väldigt mysig!! Sedan träffa jag kusin Anky på stan över en lunch, den lunchen var allt för kort må jag säga, hade varit kul att ha några fler timmar att prata om livet och dess väsentligheter!

På söndag ska vi på auktion. Jag längtar! Vill köpa nytt bord och nya stolar till vardagsrummet! Ska också utföra min wais-testning som jag tränat på hela veckan. Det blir spännande:)



Kommentarer
irene

se på se på... det sitts inte bara heller.

2013-04-27 @ 09:31:04
URL: http://tantmammamatte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0