Statusuppdatering

Jag är fortfarande förkyld som en isbjörn eller nåt. Har smittat ner Majken förstås sen de kom hem igår, hon har lite feber nu. Hon sov oroligt halva natten, andra halvan sov jag med öppen mun, vaknade halv sex av extrem ökentorka i gommen och beslutade mig för att göra dag. Före Majken. Skolan är kämpig, statistik nu igen. Känner mig osäker på om jag klarar av yrket. Så, nu har jag gnällt lite.

Har haft en fantastiskt trevlig kväll hos Bea och Joel i alla fall! Middag och spel och födelsedagsfirande. Nu ska jag se om jag får ta igen lite sömn. God natt!



Kommentarer
Kate

Jag har i princip nästan aldrig använt mig av de kurser jag läste, särskilt inte de typiska ingenjörsämnena. Så att du inte är så bra på statistik tror jag inte spelar någon roll alls för ditt psykologande. En lär sig ändå allt när en kommer ut på arbetsplatsen.

2013-04-17 @ 08:28:35
helena

jag tror inte heller att jag ska klara av yrket när jag är klar. Men sen tänker jag att det finns väl större puckon än mig som klarat utbildningen och fått jobb så det löser sig nog =)

2013-04-17 @ 18:02:57
irene

här är en till...

2013-04-17 @ 18:44:01
URL: http://tantmammamatte.blogg.se
Anna-Lena

Jag tror att ni alla kommer att klara av era yrken ALLDELES GALANT!

2013-04-17 @ 20:47:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0