Tvätt och möte och loppisfynd

Ja idag tvättar vi massor. Jag har tagit fram nästa storlek kläder till Majken, det är så kul:) Förra storleken var lite tråkig, tråkiga kläder..

Träffade en kompis idag som jag ska hjälpa till att ha en kurs med. Det är en genuskurs för småbarnsföräldrar. Ska bli kul! Dock har jag lite dåligt med tid här framöver.

Annars har jag fortsatt att gå på second hand idag, det är ju så kul:) Hittade en gammal sittpuff för en femtiolapp och två koppar till vår stuga. Ja den dagen vi äger en alltså:)



Kommentarer
irene

underbart med loppisfynd!!!

2013-04-03 @ 21:42:11
URL: http://tantmammamatte.blogg.se
mamma

Fin puff, måste jag säga.

2013-04-03 @ 21:47:53
helena

värst vad du fyndar. När kommer du och hälsar på mig? och hundarna? och hästarna? och katten? och hönsen? och tuppen?

2013-04-04 @ 20:06:52
Mariami

Fin puff!

2013-04-04 @ 20:24:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0