Väldigt besviken och less. Och hemskt ensam!

Här sitter man en fredagkväll i den stora soffan med den stora hunden, men utan mänskligt sällskap. Vilket ju skulle vara skönt och trevligt. Menåå jag är så besviken att jag inte ska åka tävlingen imorgon! Jag trodde verkligen jag skulle bli frisk ju! Så Fredrik och Majken åkte idag utan mig:( För några dagar sedan sa jag till Fredrik "Kan inte jag få vara ensam ett tag, det skulle vara skönt om ni drog till Lycksele några dagar eller så". Men alltså, jag saknar dem ju! Jaja, det är bra att träna på att helt lämna Majken i Fredriks händer också.
 
Jag har städat ikväll och gjort mindfulness, började en stresskurs igår, det blir bra.
 
Kollar Skavlan och lider med Håkan HEllström som är lika dålig på engelska som jag.
 
Imorgon ska jag plugga, städa klart och göra mindfulness.
 Sådärja nu vet ni.
 
Maria Mena lärde mig något nytt om synestesi, mycket intressant. Hon ser gator när hon kysser någon!
 
Japp, imorgon går starten 09.30.
 
 


Kommentarer
mamma

Lite synd om dig är det nu...

2013-04-12 @ 21:59:10
helena

jååå stackars dig!

2013-04-12 @ 22:15:05
irene

:(

Jag hade velat veta vilken färg det sista paret hade

2013-04-12 @ 22:52:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0