Hej hopp alla glada

Imorgon är jag ledig. Fattar ni, ledig.... sist jag var ledig vandrade vi runt i fjällen. Men imorgon ska jag bara vakna och inte veta vad jag ska göra. Coolt. Fast lite vet jag ändå. Världens bästa Jonas flyttade hit idag! Han och Fredrik är ute och tränar nu, skönt för Fredrik att få lite ledigt. Jag och Jonas ska på loppisar imorgon, han ska leta efter kläder till en svensexa och jag letar fynd som alltid:)
 
Just nu håller jag på att baka en hurtbulle. Lägenheten är städad och jag har börjat tända ljus. Längtar lite till hösten och allt vad den innebär. Jag gillar nystarter. Men vad skönt det känns att vi inte ska plugga i höst utan vara ute på praktik, plugg gör mig bara stressad har jag insett, blir bara sämre och sämre på att fokusera på det.
 
Jaja..
 
plask:)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Går det? Att bli sämre på att fokusera på plugget, alltså? Hihi....

2013-08-12 @ 20:56:57
Anonym

från mamma hhihi

2013-08-12 @ 20:57:15
irene

PLask plAsk :D

2013-08-12 @ 21:49:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0