Hejjhej!

Ett litet snabbt inlägg om livet just nu.... 
 
Jonas har flyttat hit och lever med oss om dagarna. Det tycker vi bara är trevligt, om vi hade ledigt i vår uthyrning hade han gärna fått ta den. Barnvakt, hundvakt osv.... perfekt:) Han och Fredrik tränar väldigt mycket. Själv går jag omkring och känner mig tjock och plumsig. Igår tryckte jag sju surströmmingar, det såg ut som jag var gravid efter det.
 
Imorgon ska vi ha en lite kräftfest. En liten tänkte vi först men vi blir tio stycken plus barn så nu måste vi planera lite här.
 
Sista jobbpasset på onsdag till torsdag sen är det rätt ner till Grövelsjön och en härlig hotellweekend med familjen. Hur kul som helst blir det!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0