Det hurtiga paret

Jag är sjuk, Majken har vart sjuk, Fredrik har haft feber. Någon typ av magsjuka. Fredrik uttryckte nyss att han är så less på att jag är sjuk jämt, han hade sett ett par ute som promenerade i rask takt och hade det trevligt. Jag lovade honom att vi ska åka skidor tillsammans i vinter. 

Under tiden får han jaga Majken när hon dricker ur Himas vattenskål och leker med toaborsten. Kanske inte så konstigt att vi blir sjuka:P

Majken vinkar till traktorn. Fortfarande, 15 min efter att den åkt.




Kommentarer
Mariami

Gulle

2013-12-17 @ 22:01:25
URL: http://mariami.blogg.se
mamma

Hahaahaha... ni är inte kloka..

2013-12-17 @ 22:16:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0