Falun

Woho vad kul det är med vinterkräksjuka! Nä egentligen är vi rätt friska nu men magen vill inte riktigt hänga med. Ikväll kommer Katarina hem med nya bakterier. Det blir krig i kroppen.

Missade allt i skolan i veckan, så nu känner jag mig lite stressad över det. Samtidigt är det jul, jag är i Falun med mina käraste och ska försöka att inte bekymra mig över det så mycket.

Nu är Majken ute med sin mormor och leker, jag vilar. Kanske blir det en sväng till Borlänge med pappa efter lunch. Imorgon kommer Fredrik:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0