Inte så rolig Majken

Man får inte vara nöjd hur länge som helst. Majken som har sovit som en klockan hela livet (nåja, början räknas väl inte), börjar strejka på kvällarna. Vägrar sova och står bara i spjälsängen och gråter. Ikväll tänkte jag vara hård och inte ta upp henne. 

Jag håller på att koka tomtegröt, blev inspirerad på Jamtli idag när vi var där på julmarknad. Kallt som tusan.

Imorgon är det andra advent. En vecka kvar på praktiken och nu börjar det kännas som att jag kommit igång;) Ska avsluta en adhd-utredning så jag har massor att göra. Igår var jag på psykologfest, det var kul, psykologer är himla roliga människor faktiskt!

Yes men vi säger så så länge:)






Kommentarer
Dag I Holsvik

Husker du Ferders metode? Fungerer veldig bra :)

2013-12-08 @ 05:25:55
URL: http://www.holsvik.com
mormor

Börjar hon få lite separationsångest? Hon vill kanske vara med sin mamma och pappa?

2013-12-09 @ 18:14:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0