Inväntar julen

Igår var vi med Fredriks jobb på julbord. Det var gott men jag kunde ju inte äta allt, åt nog ändå nåt rökt för mycket. Svårt att hålla koll när det är så många olika rätter.

Två dagar kvar i skolan sen hem. Underbart. (Plus lite rester kvar från praktiken att ta itu med..)

Var förresten på Majkens första luciatåg i torsdags:) Hon var pepparkaka och satt i knäet på sin förskollärare. När hon såg mig pekade hon på mig och sa "mamma", gullig:) 18-månaders kontrollen gick bra, hon kände inte ens sprutan.

Och vi har bakat lussebullar idag. På det där nya revolutionerande sättet som ica buffé utprövat. Utan kesella med rumsvarmt smör, det blev faktiskt jättegott!

Det var nog senaste tidens händelser på rad det..

Här är vi:P Bea tyckte vi skulle förevigas...



Kommentarer
mamma

Finfint par :)

2013-12-14 @ 22:01:02
helena

så gulliga =)

2013-12-15 @ 13:26:17
undefined

några vuxenpoäng tror jag ;)

2013-12-21 @ 22:43:16
undefined

irene var det

2013-12-21 @ 22:43:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0