Skidpremiär

Jag har inte riktigt återhämtat mig från magsjukan men nu var det dags att röra på mig tyckte min kära sambo. Så det var väl bara att följa med då, 2,5 km konstsnöspår. Trängas med ett antal andra som tyckte det var en bra idé att åka skidor i blåst och tö-väder. Jag åkte bara en gång. Har inget kräm i musklerna. Nu regnar det.

Mamma och Helena har också blivit magsjuka nu. Stackars dem...

Annars är hela familjen hemma förutom brorsan. Han kommer imorgon, om han törs på grund av alla sjuklingar. Skönt att vara hemma. Vi har ju varandra... och en grön jul med regnväder:P





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0