Uppsala nästa:)

Nu har vi vart i Falun i många dagar och mamma har de senaste dagarna skämt bort oss med både barnpassning och uppassning. Pappa har bjudit på finmatn - tjäder, gott:) Jag är frisk och kry sånär på ont i ryggen. Helena har dragit med mig på nya grejen sport-gåing, och det tog ordentligt på korsryggen. Men det är väl bara att bita ihop I guess. Är ju halva tiden kvar.

Imorgon ska vi ut en sväng på stan. Ska bara kolla på saker- kläder, till mig själv även om det inte är lika kul som barnkläder nu för tiden. Men vi ska ju till Uppsala nu över nyår och där finns det drivor av ekologiska, fina barnkläder:D

Så här kul har vi haft i jul allafall:

http://www.svtplay.se/klipp/1695235/skidakarna-saknar-snon
 
Finns kanske nån kändis med där;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0