Less på sjukstugan.

Majken är fortfarande sjuk. 39,7 inatt. Fredrik har ont i halsen och har så haft i några dagar. Om en vecka ska han åka Vasaloppet. Själv är jag frisk som en nötkärna (peppar peppar), med undantag för en massa träninsvärk i armarna.
 
Igår hade vi Beatrice och Joel på middag, de är bra på att laga mat! Inbakad lax blev det, himla gott:) Sedan lärde vi dem GinRummy, hoppas de blir bitna;)
 
Nu ser vi på skidorna, jag skriver cv, Majken tar en tupplur. Kanske åker ut på isen en sväng med skidorna men det är ingen sol så jag är inte jättesugen..
 
Hejhopp
 


Kommentarer
mamma

Åh, otur. Hoppas Fredrik inte blir sjuk och att Majken frisknar till. Och att du håller dig frisk.

2013-02-24 @ 10:54:43
irene

stackars lille plutt. (valfritt vem)

2013-02-24 @ 14:25:11
URL: http://tantmammamatte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0