Skönt med helg..

Nu är skolan slut för den här veckan. Nästa vecka har vi nästan ingenting heller. Några inlägg i en diskussion ska göras. Vi åker upp till Umfors på onsdag för att fira en åttioåring och gå på en begravning. Ja, jag vet inte om jag ska på begravning men med upp ska jag allefall:)
 
Fredrik har vart hemma rätt mycket i veckan men har också fått lov att jobba lite. Men så underbart det har varit att gå hemifrån på morgonen och bara släppa allt hemma. Behöver inte ens gå hem till Hima. Imorgon ska vi på bvc och mäta och väga och sedan åker vi en sväng på badhuset. Favorit i repris, Majken gillart.
 
I helgen ska Fredrik åka ett seedningslopp i Åsarna. Vi följer med som supporterklubb antar jag.
 
 
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0