Jag måste GE mig!

Hellooo, idag har jag stressat som en gnuuu, men jag får skylla mig själv. Morgonen sov vi ganska länge ändå... typ till åtta så det var skönt. Kvart i tio kom Frett hem och tog Majken och jag åkte till skolan och hade en jättekul och intressant föreläsning med övningar där vi skulle göra skattningar på psykisk ohälsa typ. Kulkul!
 
Sen stressade jag typ ihjäl mig för att hinna allt jag skulle och det var onödigt för jag hade bara kunnat skippa baka en kaka till kvällens plugg. Plugget var sådär seriöst. Vi ska spela in en film på oss när vi intervjuar och blir intervjuad, alltså undersöka psykisk diagnos/spela psykiskt sjuk. Och så en tenta också på fredag.
 
Örat har dundrat idag med. Men jag har vart rätt glad. Och det bästa är att jag klarade förra kursen, statistiken alltså:) Vad bra jag är:)
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Fredrik har visst en överraskning.
 
Godnatt.
 
 
 
 
 


Kommentarer
mamma

Grrrratttissss! Du klarade tentan. Det trodde du knappast när du höll på att plugga till den.

2013-01-10 @ 22:30:33
irene

Hejja!!!

2013-01-11 @ 15:40:58
URL: http://tantmammamatte.blogg.se
Kate

Grattis vad bra du är ! Kan hon krypa nu?

2013-01-11 @ 20:03:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0