NU!

Nu är jag så himla trött. Jag har insett att jag rätt ofta gnäller över min trötthet. Jag hoppas jag slutar med den nästa vecka:)
Nä men jag har precis skrivit klart en liten text på fyra sidor som ska in i ett grupparbete. Jag vet inte ens om jag gjort riktigt rätt och det värsta med grupparbeten är ju att man skriver mer för gruppens skull än sin egen. Jag hade själv nöjt mig med det jag skrivit men jag vet inte om det duger för resten. Egentligen.
 
Jag har jobbat idag men bara tre timmar. Och huvudvärk. Nu vare gnäll igen.
 
Men imorgon, då åker vi till Umeå. Det ska bli så kul att träffa Helmert igen! Och på fredag drar vi vidare till Lycksele där hela Fredriks familj är samlad. Det ska bli så kul det med!
 


Kommentarer
Bea

Man får gnälla!! Och ditt skriveri är säkert grymt och är det inte grymt så är det helt klart godkänt! ;) Ses imorgon fina du då ska vi mysa i baksätet!

2013-01-30 @ 22:20:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0