Gotland!

Fredrik väckte mig i natt och tvingade mig att stänga dörren till sovrummet för att han fick för sig att det var en massa spöken överallt. Sedan tvingade han mig dessutom att byta plats med han i sängen så att eventuella spöken skulle ta mig först. Och jag var ju så himla trött att jag gick med på allt utan att fundera.

Jaja, nu är vi i alla fall på Gotland och det är fantastiskt! Vi bor i ett hundra år gammalt hus som är jättefint! Mitt på Gotland, mitt ute på landet. Idag är vi på resande fot och ska upp till Fårö. Det är så kul för det finns gårdscafeer och krukmakerier lite här och var, så man får inte ha bråttom, finns massor att kolla på:)

Imorgon blir det visst åskväderoch då tänkte vi kolla in Visby!

Hejrrå!



Kommentarer
mamma

Ojdå..ja, i ett sån,t gammalt hus finns det säkert spöken.....

2013-07-09 @ 16:51:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0