Mycket annat

Vi håller på att gå igenom lite bilder, vill framkalla en del för att hänga upp på väggen, tråkväggen.
 
Idag var vi ute på hjortronmyren. Som jag har letat efter dessa bär, men kom faktiskt hem med kanske tre kilo idag, toppen! Det är iallafall en början i frysen, sjulsarvsblåbär och östersundshjortron:)
 
Åh det är så mycket jag skulle kunna skriva om. Hela semestern har varit jättebra. Men jag orkar inte nu.
 
I förrgår dog Boss:( Det är sorgligt, jag sa adjö redan i maj. En snällare hund återser jag nog inte på många år.

En grön liten larv fick visst följa med..
 


Kommentarer
mamma

Fantastiskt!

2013-07-20 @ 19:31:07
irene

vilka underbara bilder. SÅ ska en unge ha det!

2013-07-20 @ 19:46:17
irene igen

...och när jag kommer in i huset ska jag börja fylla frysen också. Just nu löns det liksom inte så bra

2013-07-21 @ 09:43:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0