Dagarna i ända...

Jag längtar till juli för då ska jag äta grillat med beasås, sallad , halloumi och rostade solroskärnor! Till efterrätt blir det godisglass med tuttifrutti-kulor i. Jag kan knappt tänka på annat än mat förstår ni.

Idag har vi vart till Sommarhagen, Helena och Fredrik har gått guidade turen där medan jag och hundarna gick i skogen. Sedan till djursjukhuset där Hima lämnade blod. Och ikväll var vi och hälsade på dagiset, jag blev glad för Majken fick vara på den avdelning jag hoppades på! Det blir nog jättebra det där:)

Imorgon och fredag blire lite jobb:) Bra det med men tråkigt att lämna Helmert, men hon har ju Frett och Majkii.

Majken tar sina första små steg mellan oss när vi sitter på golvet. Vet inte om det räknas, men hon är hemskt modig som törs släppa taget och prova. Och fler tänder på väg upp..

Just det, fick mail om att jag vunnit en kaffekapselmaskin idag, en precis sådan som vi har redan:P




Kommentarer
irene

Klart det räknas :) Hon kan säkert säja ecklesiastikminister också

2013-06-15 @ 09:20:53
URL: http://tantmammamatte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0