Härnösand

Nu sitter vi på torget i Härnösand, det är väldigt mysigt här. Vi bor på vandrarhem och Majken har sovit som en stock inatt, skönt det:) Vi går på diet jag och Fredrik, det är inge kul må jag säga. Har tränat varje dag denna vecka och min kropp värker. Imorgon kommer jag att ta vilodag, kanske kroppen, kanske huvudet som säger ifrån, men se skönt det ska bli:)

Imorgon är det vigningen för Irene som står på agendan, de blir kul. Och hemskt kul att träffa släkten!!

Nu tror jag vi ska gå på kupan, jipi!



Kommentarer
irene

aj då, ni skulle ha sökt upp Erikshjälpen. KUL !!! att träffa er allihopa!

2013-06-10 @ 20:26:16
URL: http://tantmammamatte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0